2013. április 6., szombat

A pergetett vörösszárnyú

Ma délután újabb halfajtát pipálhattam ki a pergető listámon a Vörösszárnyú Keszeget .
Ismét a zátonyi strandon próbálkoztunk , amikor kiértünk én nem fűztem sok reményt a mai horgászathoz .
A szél miatt nagyon fodros volt a víz , halmozgást ezért nem is láttam.
De azért a második dobásra megint sikerült egy halat  fogni .
Következő kapásra várni kellett egy kicsit de hamarosan meg érkezett egy faág személyében :-)


Egy idő után kicsit ellát a szél és észrevettem  hogy hol vannak a halak , igy már nem keresgéltem célzottan oda dobáltam . Amíg tartott a szélcsend kb 5 perc addig jöttek a halak , amint fodros lett a víz abbamaradtak az ütések . Ez úgy negyedóránként megismétlődött .
Az egyik ilyen szélcsendes időszakban gondoltam kicserélem a twisztert zöldre mert eddig csak kizárólag fehéret használtam . Hát első dobásra halat hozott pedig idegenkedtem tőle , de a halaknak úgy látszik tetszett .

A következő szél nélküli 5 percet 20 méterrel arrébb használtam ki . Az egyik bedobásnál  dupla ütésre bevágtam , egyből éreztem , hogy furcsán védekezik ilyennel még nem találkoztam . Amikor  megláttam majd kiugrottam a bőrömből  örömömben , "végre megvan a Vörösszárnyú ezt is kipipálhatom" 
Szinte torokra szívta a twisztert , míg a nála kétszer háromszor nagyobb balinok csak finnyásan szájszélre vették.
Szerettem volna még legalább egyet fogni de ,furcsa sorozós ütéseken kívül nem tudtam kicsikarni többet a helyből .
Hazamentünk mert nagyon elkezdett fújni a szél .Megpróbáltuk a Mosonit a Halászi hidnál , de nem jártunk sikerrel , és mivel nem volt még kedvünk hazamenni megnéztük mi a helyzet a malomági lajtán .
Itt még azért fogtam egy domit :-)
És felfedeztem hogy , a hódok már beköltöztek a városba is :-) 



A halak mint mindig most is fotózás után távozhattak .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése