2013. április 1., hétfő

Húsvét hétfői balinok

Húsvét hétfőn délután mi mást is csinálhatnék, irány a vízpart !
Ma a  Zátonyi holt Duna volt a célpont. Célhal csuka de nálam volt az ul bot is (szerencsére).
A nyaralók feletti részen szerettem volna dobálni , de csak szerettem volna,  mert minden hely foglalt volt.
Találtam egy üres helyet ott dobáltam egy negyed órát, tovább menni nem tudtam, feljebb is foglaltak voltak a helyek  (mindenki pontyra vadászott)
Így hát kénytelen voltam visszamenni a strand részre ott legalább még halmozgás is volt .
Ul bottal kezdtem, sügérre és domira számítottam erre második dobásra beköszönt egy kis balin. Aztán ütés ütés után de nem akadt.
Sikerült sajnos kabátba akasztanom egy keszeget is  de az utolsó méteren lemaradt szerencsére .
Majd egy óra üresjárat néhány pöccintéssel , közben ellenőrzés is volt ,bejegyzés került a fogási naplóm hátuljába.
Nekem ez elég fura volt mert még sohasem találkoztam ellenőrrel . Pedig már régóta horgászom .
Végül indulás előtt még ráugrott a twisterre egy nagyobbacska balin gyönyörű uszonyokkal .
Ezek a balinok úgy látszik nem tudják hogy tilalom van rájuk, elkapkodják a sügéreknek szánt csalit .
A csukát itt meg sem próbáltam , elfelejtettem .
Ha előkerül az ul bot akkor már nehéz letenni . :)
A balinok persze szokás szerint a fotó után szabadon távozhattak.

Az első balin
A pergető állásom

 A szép uszonyos


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése