2013. június 30., vasárnap

Másnap reggel

Vasárnap reggel is Doborgazi strandon dobáltam .
Erős szél fújt , elég fodros is volt a víz , de gondoltam legyen igaza Salinak .
Még szombaton este írta " fogunk mi még ott balint "
Hát ez többé kevésbé be is jött , ő fogott hármat én meg egyet sem .




De azért  twiszterre jött nekem is egy sügér .

Aztán Salitól kaptam egy ugyanolyan körforgót  amivel fogta a balinokat , de nekem arra is csak sügér jött Szerintem utálnak engem a balinok , a nagyobbak meg kifejezetten irtóznak tőlem, ez utóbbi meg vonatkozik az összes halfajra is (nem is tudom már hogy mikor fogtam utoljára  25 centi feletti halat )
Nincs szerencsém mostanában a nagyobbakhoz .


Nem sokkal a horgászat vége előtt azért egy domolykót még , tiny bt-vel a bokrok alól kicsalogattam .
Ugyanitt volt még pár látványos rávágásom , ez úgy-ahogy kárpótolt a balintalanságért .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése