2014. január 18., szombat

1 óra szabadság

Ma délután, míg Dominik aludt, megszöktem, és gyorsan lefutottam a Mosonira egy órára .
Igazából nem mentem volna, mert mint már írtam, a család az első és csak utána következi valahol a horgászat, de tegnap egész délután a kiságy mellett üldögélve olvastam a Hanyistók című könyvet, és ahogyan ez a vízi ember megküzdött egy 2 méterhez közeli csukával, meg levadászott egy majd 3 méteres harcsát, hááát ettől nagyon horgászhatnékom támadt :) .
2 méteres csukára nem is számítottam, de még 20 centisre sem, csak az új műcsalijaimat próbálgattam ki, gyorsan ami belefért egy órába.
Képeket sem tudtam csinálni mert az első kettő után lemerült a gép, de azért jó volt kint a vízparton, feltöltődtem egy kicsit :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése