2013. március 1., péntek

Borús hideg délután kis domolykó

Ma is kimentem de csak 2 órát voltam kint hideg volt , a víz is áradt tegnap óta vagy 10 centit.
Úgy látszik ennyi elég volt a halaknak hogy elmenjenek máshova.
Pár rávágás volt csak éreztem hogy kicsik .
Egyet sikerült is fognom .





A pergető stégem :-)
Úgy kellet ráugranom mer a vízben van a parttól majdnem 1 méterre .
Ezen a képen úgy néz ki a 0.10-es fonott zsinór mintha legalább  ruhaszárító kötél lenne . :-)


Visszamentem a sügértanyához hátha ott több sikerrel járok .
 De csak egy jött az is csak nagy sokára.


Utána volt még egy elakadás szerű kapásom aminek nem vágtam be.
Csuka volt .  kb. fél percig küzdött a mélyben majd  megmutatta magát ( 30-40  cm közötti volt) aztán elköszönt.
Meglepődtem rendesen .
Nem is gondoltam volna hogy a 2 centis twiszterrel csukát akasztok .
Nem baj már úgy is tilalom van rá , és így legalább nem kellett bajlódnom a horogszabadítással .
Márciusi kezdésnek ennyi pont elég volt .  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése