2013. március 30., szombat

Halat láttam, de megfogni nem tudtam 2

Már lassan két hete nem láttam a Mosoni Dunát .
Most is csak 2 órám volt horgászatra de megérte lemenni , halakat láttam, éledezik a víz!
Amint leértem láttam hogy egy csomó helyen gyűrűzik a víz a partközelében az apró halaktól .
De akárhogyan is lopakodtam közelebb nem tudtam megnézni hogy mik is azok mert mindig észrevettek, és rögtön 4 méterrel arrébb gyártották a gyűrűket  .
Kicsit később visszafele is megálltam itt akkor már szép nagyokat is láttam locsogni beljebb .
Valami lekövette a csukának szánt wobbleremet is, talán domi volt  , de nem láttam rendesen nem sokkal volt nagyobb mint a wobbler .
rögtön elővettem az ul csalikat de a normál  pergető bottal 16-os fonottal kb 8 méter volt a dobástáv .
Így hát megint csak láttam őket, de fogás nélkül indultam haza .

Az indulás !
A távoli fasornál a Duna .
Elég tiszta volt a víz.
Ezt talán a hódok kérgezték le ?
Átteltem a mocsáron is .
Találkoztam egy szárcsával is ,de megsértődött hogy megzavartam ezért odébb állt .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése