2013. április 20., szombat

30 felett de még mindig 40 alatt

Csak nem akar öszejönni egy 40 pluszos domi , mindig csak egy kicsi hiányzik hozzá .
Ma este volt másfél órám horgászatra .
Áradt a víz legalább tíz centit , gondoltam ez vagy jó vagy rossz majd kiderül.
Dobtam egyiket a másik után  amikor megláttam egy egész termetes domit a vízfelszín alatt 10 centivel nem sokkal előttem de úgy viselkedett mint aki nem tudja hol van csak kevergett összevissza sodrásban aztán eltűnt . Utána láttam még egyet ami ment tovább a sodrással .
Olyan volt mintha kimosta volna őket eddigi helyükről  a víz most meg nem tudják merre menjenek .
Eltelt egy óra eredménytelenül . Aztán mire már kezdtem feladni , indulni is akartam már haza akkor jött egy rávágás .
A rávágásból és a bevágás utáni pár másodpercből ítélve azt hittem valami kisebb , de utána hirtelen megvadult .Keményen küzdött , a sodrás is segítette , az eddigiek közül talán ez volt a legvadabb.
Izgalmas küzdelem volt két fatorlasz között  . Jól meghajlott a kis ul bot a fék is meg meg szólat az orsón ,de azért 3-4 kitörés után sikerült magam elé terelnem.


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a halakhoz! Biztos a mosonin pecálsz? Nem néztél el valamit? :) Tegnap is voltam kint, most egy elhagyatottabb részen, volt pár kapás de nem az igazi. Lehet a hidegfront. Várom már, hogy kajakkal tudjak csorogni egyet...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm . Nem csak a hidegfront , az áradás is tegnap 10 centi mára még 30 , zavaros is lett. Voltam kint ma délelőtt kapásom sem volt.
    Elmosta a víz a halaimat

    VálaszTörlés