2013. április 14., vasárnap

A vacsora utáni domolykó

Ma egy eredménytelen egész délutáni sétálással egybekötött dobálás volt a Mosoni Dunán .
Nem tudtam belenyugodni hogy nem fogtam egyetlen egy halat sem , ezért vacsora után még vállalkoztam egy óra pergetésre sötétedésig .
Már csak egy hely jöhetett szóba  a Mosoni Dunán a közelemben ahol ilyen rövid idő alatt talán még sikerül halat fogni ,oda már régóta el akartam menni csak valahogy mindig kimaradt.
A nap már elég alacsonyan állt nem volt már sok időm , ezért rögtön a hídnál kezdtem .
Első dobás a híd lábánál landolt , fél métert ha tekertem a kis twisztert már meg is rándult a bot a kezemben .
Rövid harc után már kezemben is volt a domi .
És ezzel meglett az idei első halam a Mosoni Dunából , ráadásul domolykó.
Dupla öröm .
Sötétedésig kint maradtam még de már csak egy kis balin jött azt le sem fényképeztem (unom már őket :-) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése