2013. május 10., péntek

A wobbler hálája

Tegnap este elmentem egyik domolykós helyemre , kipróbálni élesben a saját készítésű nagyon ronda beejtős műcsalimat . Fél  óra beejtegetés során volt  4 felszíni kapásom de nem tudom miért folyton mellé vágtak , vagy mert rossz a szemük , vagy az utolsó pillanatban észrevettek valamit rajta ami nem tetszett nekik . Lehet hogy a fekete wobbleren nem tetszett nekik  csillogó horog meg a karika . Legközelebb beszínezem feketére azokat is. Ezután hiába dobáltam tovább nem jöttek a beejtegetős csalira .
Ezért elővettem a kedvenc  hornetemet  , de valahogy nem nagyon akart összejönni semmi , előszőr sikerült a nádasba dobnom nagy nehezen kicibáltam , nem sokkal később fára lógattam 5 perc ráncigálás után jött csak le .
Végül az utolsó dobásokra készültem már amikor az egyik dobás kicsit megcsúszott és a túlsó parton lévő bokron landolt . Na ezt már hiába rángattam láttam , hogy esélytelen ezért rátekertem a kezemre a zsinórt elkezdtem húzni és reménykedtem hogy hátha letörik az az ág , de sajnos az ág nyert , a zsinór szakadt el .
Nagyon mérges voltam a kedvenc wobblerem ott himbálódzik tőlem 15 métere és nem tudtam mit csinálni (fürödni nem akartam mert még elég hideg a víz meg felzabáltak volna a szúnyogok).
Így hát beletörődtem , hogy legalább egy éjszakát a szabadban fog tölteni  a hornet.
 (amúgy nem az első esete , már egyszer elveszítettem , akkor is másnap mentem érte ,mert este megnéztem a videót amit horgászat közben készítettem, és azon láttam hogy pontosan mikor és hol esett le a mellényemről ahova felakasztottan . Végül a cipőm talpába állt bele a horog úgy találtam meg :-) )


Hazaérve először az az ötletem támadt hogy majd  visszamegyek viszek egy nagyméretű úszógumit fürdőruhát mintha strandra mennék , és ott a helyszínen felfújom átöltözöm fürdőruhára és átevezek érte , kitéve magamat millió szúnyog csípésének .
Ma reggel már inkább megnéztem a google földdel , hogy hogyan tudok a másik oldalról odajutni a wobbleremhez .
Találtam is egy földutat ami  a közelébe visz .
Amint végeztem a munkával már indultam is , hátizsákba gumicsizma , kés , kötél . stb .
Odaérve rá kellett jönnöm hogy a földút végétől még fél kilométer bozótharc lesz gyalog .
20 perc küzdelem után értem oda , kiszabadításnál jól jött a gumicsizma meg a kés is .
De micsoda jó érzés amikor újra bele tehetem a dobozba  :-)
Hazafelé menet megáltam egy helyen dobálni  .
Valamiért az újra visszaszerzett hornet került a kapocsba .
Meg is hálálta  rögtön amiért már másodszor mentettem meg .
Harmadik dobásra hozott nekem egy szép  35 centi körüli domolykót .

Ezzel kiérdemelte ,hogy a  legelső fakkba kerüljön a dobozban .

Duplán sikeres délután volt a mai  meglett a wobbler és még egy majdnem kilós domolykóval is megküzdhettem.
És nem kellett megírnom a Kedvenc hornetem emlékére című bejegyzést :) .












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése