2013. május 29., szerda

Twiszter faló géb

Már több mint 10 napja nem voltam horgászni , azért mert elvette az időt a kajakok építése , vagy éppen túl fáradt voltam , vagy üvöltött a szél vagy esett az eső .
Ma este kimentem a mosonira volt rá 2 órám .
A domikat akartam megnézni a dunaágban de túl nagy a viz még mindig .
Elfogyott a szúnyog riasztóm is késsel kilyukasztottam a flakont úgy tudtam csak kiszedni belőle pár cseppet , nem lett elég ,   5 perc alatt duzzadtra csípték a fejemet a szúnyogok még most is vakarom magam .
Visszamentem a halászi hídhoz ott legalább fújt egy kicsit a szél nem kellett két kézzel hadonásznom .

Dobáltam vagy háromnegyed órát semmi kapás .
Na gondoltam ez a nap is betli lesz , de még a mentő csalimat a pici twisztert megpróbálom .
Ezzel is dobáltam vagy fél órát kapás nélkül , végül elkezdtem a híd alatt a part széli kövezést vallatni hátha sügeret fogok (aminek a valószinüsége egyenlő a nullával ott)
3.-4. dobásra ütés sorozat bevágok picit , megvan . Csak nem sügér ?
Hát nem , egy géb volt . Újabb pipa a pergetyűs listámon .
Igaz hogy fogtam már pergetve gébet de külső akadással , na ez most szépen benyelte .
Ezen fellelkesülve elkezdtem célirányosan gébezni  :-) .Még volt egypár kapás egy meg visszaesett .


 Megnőhetnének legalább kilósra milyen jó kis pergetni való hal lenne :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése