2013. június 19., szerda

Pontyok


Még az árvíz utáni tilalom alatt kimentem a Mosonira evezni egyet csónakkal  , a kajakhoz még nincs meg a szállító eszközöm , az autóra meg nem tudom egyedül felrakni mert az majdnem 2 méter magas , egyedül nem tudom olyan magasra felemelni . Ezért maradt a csónak . 
Feleveztem jó másfél kilométert . Kajak evezővel elég gyorsan haladtam egyedül is .



Visszafelé csordogálva nézelődtem amikor az egyik hínármező közepén nagy csobogásra lettem figyelmes .
Először azt hittem hogy , egy nagyobb harcsa feneklett meg a 30 centis hínaras vízben , gyorsan oda eveztem de addigra kisimult a víz .
leültem és vártam hátha látok még valamit , egyszer csak azt vettem észre hogy mozog a hínár előttem úgy másfél méterrel , aztán felpúposodik és kibukkan belőle egy vastag pikkelyes hát , egy gyönyörű szép dunai  ponty volt olyan 6-7 kilósra saccoltam , még forgolódott egy darabig meg meg mutatta magát a hínár közt aztán eltűnt .
Még nézelődtem egy fél órát láttam kettő kisebbet is .
Sajnos lefényképezni  nem sikerült egyiket sem .
Úgy látszik van azért hal a Mosoniban is csak meg kell találni .
Hazafelé az egyik kanyar után jött még az aznapi evezős edzés mert olyan szembe szelet kaptam az utolsó 600 méteren ,  hogy jobban kellett evezni lefelé mint sodrásnak felfelé . 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése