2013. június 29., szombat

Szombat délelőtti csatorna peca

Ma megint egész délelőttös ul. pergetés volt .
Pár nappal ezelőtt Sali küldött egy képet egy szép domolykóról (36cm)

Egy 5-6 darabos csapatból fogta kettő meg  leakadt neki a hínárban , Írta még nekem , hogy szombaton reggel visszamegy oda , el e megyek ?
Ilyen lehetőséget természetesen nem lehet kihagyni új helyeket ismerhetek meg és ha szerencsém van akár én is foghatok a bandából .
Elsőnek egy kisebb csatornán  próbálkoztunk .

Volt pár ütés már kezdtem örülni , hogy kicsit feljebb biztosan lesz már valami amikor megjelent egy traktor és elkezdte kaszálni a nem tudom mit  a szántóföldön amikor elment mellemet dübörgött minden még a föld is remegett , na ennyit a halakról , vissza is mentem az autóhoz.
Következő megálló az volt ahol Sali pár nappal ezelőtt fogta a domolykót, egy zsilip utáni sodrós részen
Én még a zsilip  látványával voltam elfoglalva amiikor Sali már lentről integetett, hogy gyere itt úszkál egy 40 feletti !

De hiába dobálta nem kellett neki semmi . Én is elindultam lefelé , jó helyek voltak de halat sajnos én nem láttam pedig még magas horgászállásról is próbálkoztam :-)
Visszafelé megint ott volt a nagy domi de minden hiába , megfoghatatlan volt . Még próbálkoztunk a zsilip felett is eredménytelenül .
Aztán egy másik csatornán , úgyszintén eredmény nélkül .
Elmentünk egy másik zsiliphez , meg visszamentünk még a szederfához is , de a halak eltűntek sehol semmi egyedül a szederfánál fogtam egy küszt twiszterrel .

Még utolsónak a doborgazi strandhoz mentünk hátha ott lesz hal .

Ott aztán sikerült fognom egymás után két törpe méretű sügeret . Na ennek megörültem , gondoltam hátha lesz nagyobb is .


De nem lett még kisebb sem , ezért arrébb mentem , unottan vontattam a twisztert , közben Salinak szinte minden dobásának odavert valami , sokszor már beesőre , pár rontott kapás után meglett a tettes , egy majdnem méretes balin .

Utána jött neki egy kisebb is .
Nekem meg nem jött semmi , az összes wobblerem kipróbáltam , hiába , az első balin ami jött Salinak , 2 vagy 3 centis ugly ducklingra jött , arra volt kapás folyamatosan (ma csak ez tetszett nekik) . Nekem ugly nincs ezért visszaraktam a twisztert az legalább hozott ma már sügeret . Fogtam is még egyet , a lábam előtt játszottam a csalival amikor kirontott a hínárból és elkapta (a kis falánk dög) .

Időnk lejárt ezért elindultunk vissza az autóhoz . Visszafelé menet azért még meg kellett állni , mert meglátunk egy nagy balint meg domit is, de ezeknek sem kellet semmi csak ráfordultak a csalira aztán ott hagyták .
Itt elszórakoztunk még egy betonperem alatt bujkáló sügérbandával de ezek is nagyon finnyásak voltak  ma , twiszterből az összes szín ami volt nálam kipróbálásra került de csak nézegették , kis körforgóra egy rámozdult de már későn , túl gyorsan vettem ki a vízből ezért lemaradt róla . Egyet sikerült fogni közülük azt is Sali fogta az ugly duklingal  (vennem kell egyet )  :-) .




 




4 megjegyzés:

  1. A nap csalija Ugly Duckling 2F(úszó) S (keszeg) színkódú! Most néztem van belőle SI (küsz)! Vennem kell azt is. www.wobblerhorgasz.hu

    VálaszTörlés
  2. Hát az nem semmi volt ahogyan a sügér elkapta , már csak azért kiérdemelte volna a nap csalija címet .

    VálaszTörlés
  3. Be akartam linkelni a videót a sügérről , de feltöltöttem , ott megnéztem , és szinte alig látszik rajta az akció , valamiért romlik a minőség feltöltéskor .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reggel visszamegyek! Nem jössz ki? :-) Fogunk még ott balint.

      Törlés