2013. július 25., csütörtök

A balin és a betegszabdságra küldött wobblerem .

Ma este megint egy majdnem 2 órás dobálás volt Salival , de most a nagy zátonyon .
Megint a saját készítésűt erőltettem , vagyis nem erőltettem hanem egyszerűen másra nem nagyon volt kapás.
Egy halam leakadt meg volt pár rávágásom , ha lecseréltem gyárira akkor meg semmi sem volt .
Az egyik helyen rablásra dobtam rá , egyből leverte a balin , olyan mélyen torokra szívta , jó pár perces műtét volt mire ki tudtam szabadítani a wobbleremet  , most  nagy hasznát vettem az érfogónak csipesznek .
Amikor dobni akartam a következőt akkor vettem észre  , hogy hiányzik a műcsali nyelve , vagy a fárasztáskor , vagy a műtét során eshetett ki . Meg kell gyógyítanom minél előbb , mert most ez a szerencse wobblerem .



Salinak is sikerült fognia egy balint meg két sügeret , ha küld képeket kirakom :)
Sali halai .

2 megjegyzés:

  1. Egy tipp: A lapkát lyukaszd át pár helyen, hogy a ragasztó körbefogja.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet , a többinél is így fogom már beragasztani , most egyszerre 11 darabot csinálok :)

    VálaszTörlés