2013. július 13., szombat

Nincs szerencsém ?

Kezdem azt hinni, hogy nem értek a horgászathoz, vagy csak simán nincs szerencsém mostanában, és azért nem sikerül normális méretű halat fognom :)
Ma Sali megint elvitt magával . Sok helyen jártunk Rajkától Kisbodakig .





Csapkodtuk szorgalmasan a vizet mindenhol , de nekem megint csak kettő darab csoffadt sügerecske jutott , kép is csak az egyikről sikerült normális minőségű .

 
Salinak meg egy kis balin , egy domolykó , és kövér sügerek nem is egy .



Kövér sügér képeket nem tudtam készíteni 
mert a túlparton voltam amikor fogta őket .
De sali elküldte nekem amit ő készített
így utólagosan kiegészítem a bejegyzést
az enyémnél jóval kövérebb sügerekről
készült képekkel .
és ott is vagyok a túlparton :)





 

Ráadásul a héten  beszereztem egy polarizációs szemüveget , ma használtam először vízparton , hát nem is tudom , hogy jó e az ha látok a vízfelszín alatt mindent , eddig legalább nem láttam a halakat , és nem is bosszankodtam ha nem jött semmi ráfogtam arra, hogy nincs itt hal .
De most már látom őket, és nem egy 40 közeli domi volt az utolsó helyen, de csak nem sikerült becsapnom egyet sem .
Majd legközelebb becserkészem őket valahogyan , most már nem tudnak elbújni előlem a tükröződő vízfelszín alatt :) .



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése