2013. augusztus 19., hétfő

A Berkley fogta Rapala

Az ártérben pergettünk ma este , én , Sali , és Norbi .
A hidegfront betörése előtt nem sokkal mentünk ki , süllőt és harcsát reméltünk , más lett belőle .
Amikor kiértünk a 10. kiválasztott helyre (az előző kilenc helyen már horgásztak) már kezdett sötétedni ,
de azért mégis az ul. botokkal kezdtük először .
Sali rögtön a második dobásra fogott egy balint , aztán pár perc múlva Norbi egy sügeret , én egy kicsit lemaradtam , mert másfelé dobáltam , de hamarosan én is egy szebb sügeret levegőztettem meg egy fénykép erejéig .


Jött még Salinak egy 25 körüli domi , Norbinak meg még egy sügér .
Közben besötétedett teljesen , a szél is elkezdett erősen fújni , megérkezett a front ,  elkezdetünk a durvább cuccal dobálni .
Már jó ideje dobáltam , közben folyamatosan cserélgettem a műcsalikat , egy  Berkley  wobbler volt a soron következő ami a  kapocsba került , rögtön harmadik dobásra elakadt , rángattam oldalirányból , elölről , mindenhonnan , csak nem akart kiakadni . Már be akartam szakítani amikor egyszer csak magától kiszabadult .
Kicsit arrébb mentem és folytattam a Berkley -vel , egyszer csak éreztem  , hogy valami nagyobb hínár akadt a horogra , amikor kiemeltem mintha narancs színt láttam volna .
Felkapcsoltam a lámpámat és akkor láttam , hogy ez nem hínár hanem hal ,nem is akármilyen , ilyent még nem fogtam !
Újabb halfajt pipálhatok ki a pergető listámon , a Rapala halat :) !



Nem nagyon küzdött , nem egy kimondott sporthal . Fotó után ezt most nem engedtem vissza  :) .
Még egy darabig kint maradtunk de a várt süllő vagy harcsa nem jelentkezett .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése