2013. szeptember 5., csütörtök

2 óra bozótharc

Tegnap délután , még a munkahelyemen megszólalt a telefonom , Sali hívott .
-Este peca ?
-Ok. mehetünk !
A helyszínt ő választotta , a Kálnoki Duna ág torkolati szakaszát .
Norbi is jött még velünk , úgyhogy megint hárman vettük üldözőbe a halakat .
Hat óra volt már mire meg tudtuk annyira  közelíteni a torkolatot  autóval , hogy  három kilométer helyett csak egyet keljen gyalog megtenni odáig , szántóföldeken keresztül .

A távoli fasornál hagytuk az autót .
 

Sali és Norbi , a cél előtt nem sokkal .


Odaértünk , de mindenhol  sűrű bozót állta utunkat .

Átverekedtük magunkat rajta a vízpartig , ott azért már kicsivel jobb volt a helyzet , a sással benőtt rész jól  elrejtett a halak szeme elől is .



Norbi nem tudta hirtelen eldönteni merre induljon , felfelé vagy lefelé .


Én lefelé  indultam a sással benőtt partrészhez , talán a második dobásra már ütést éreztem , következő dobásra meg is lett a tettes , egy kis balin .


Lejjebb küzdöttem magam a bozótban egy 20 méterrel , ott jött még egy , közben hallottam , hogy a többiek is fogtak halat .


Még lejjebb küzdöttem magam sűrű növényzetben , közben szitkozódtam a szúnyogok végett is mert nem hoztam szúnyogriasztót , egyszer csak egy tisztább partszakaszhoz értem , először észre sem vettem  , hogy ez már a torkolat és a nádfalak utáni rész már a Mosoni Duna .


Itt fogtam egy kisebb domolykót .

Aztán csörtetést hallottam , közeledett felém , jó pár helyen láttam vaddisznóra utaló nyomokat ezért kicsit paráztam elkezdtem hangosan beszélni , hogy " ha ember vagy szólalj meg " nem akart megszólalni , már kezdtem nézni melyik fára tudok felmászni amikor egy horgászbot törte át a zöld dzsungelt végén Norbival .
Ő még tovább ment ki egészen a Dunáig , Én meg visszaindultam Salival felfelé a zúgóig . Közben én végig hangosan beszéltem  , mert nem szerettem volna közelharcot vívni puszta kézzel egy disznóval ilyen sűrű bozótban .



Visszaért közben Norbi is , itt dobáltunk egy darabig , jó hely , mindenki fogott pár domit , csak nekem nem jött össze .




A zúgó felett folyattuk még a küzdelmünket a zöld ellenséggel , találtam egy vadcsapást  , azon már azért könnyebben tudtam mozogni .
Egy bedőlt fás részen volt pár lekövetésem , kis balinok , egyszer csak egy nagyobb domolykó is jött a wobbler után , vagy 4 szer lekövette mire sikerült megfognom , faágak között három méteres kvintlévő zsinórral , kiugrott a vízből fröcsögött ki akart törni párszor de aztán sikerült megszelídítettem .


Ez volt nekem a nap utolsó hala mert besötétedett ezért  elindultunk haza .
Szép hely ez a torkolati rész nem is gondoltam volna , hogy pár kilométerre tőlem ilyen helyek is vannak , ide egyszer majd még visszatérek :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése