2013. szeptember 3., kedd

Az elmúlt 2 hét

Az elmúlt majdnem két hetet egy bejegyzésben írom le , mert elmaradtam a blog írással . Nem volt rá időm a sok peca végett , az egyik héten szinte csak egy napot hagytam ki .
Ki kell használni még ezt a pár hetet amíg  hosszabbak a nappalok , most még munka után van 2-3 órám sötétedésig .

Na akkor kezdjük az összesítést .
(Némelyik kép minősége nagyon rossz , de alkonyatkor sajnos nem tudok jó képeket készíteni, még nem jöttem rá hogyan kell :) )

A 11 balinos pecám után volt egy 5 balinos kajakozásom , nem volt rossz ez sem , de igazából megint csak a 30 centi körüliek jöttek , a gazfűi ágon nem nagyon lehet nagyobbat fogni  sajnos


Megint jól összefosták a kajak belsejét (a sarokban látható a balinfos) :)


Voltunk a Zátonyi strandon is jó párszor , ott felavattam egy újabb  saját készítésű csalimat egy domolykóval , fogtam pár sügeret , az egyik esős este , megakasztottam egy nagyobb valamit mire feljebb tudtam volna húzni  ,hogy lássam mi az addigra kiakadt a horog , de még azon az estén fogtam kettő balint  .


Ha nem kajakkal vagyok akkor is fosnak a halak , itt éppen a tenyerembe :)


A sok balin után már nagyon hiányzott egy jó kis domolykózás a kedvenc csatornámon , első este jól indult fogtam két kisebb domit meg egy balint , aztán abba kellet hagynom , mert belecsúsztam a meredek partról a vízbe , derékig elmerültem , a part menti növényzetbe kapaszkodva kimásztam valahogyan , rögtön a fényképezőgép és a telefonom szétszedésével kezdtem  mert azok is elmerültek , de szerencsémre a belsejükbe nem került víz .
Tiszta vizes sáros iszapos voltam .


Következő este felfedező úton voltam , még messzebb mentem a csatorna mentén , találtam ígéretesnek tűnő helyeket , fogtam pár kisebb domolykót meg egy balint .

Utána való este a Mosoni Dunára mentem , első helyen akasztottam egy kis csukát , idén ez volt az első csuka amit sikerült is megfognom  :)



 Kicsivel arrébb jött a második


Két nappal később , kajakos horgászatot beszéltünk meg A Mosoni Dunára  Én , Sali , Norbi
Pár arasznyi balint fogtam , meg egy kis csukát aki nem fosott a kajakba , de beleokádott egy kishalat  .
Minden horgászat után moshatom ki a belsejét , vagy telefossák vagy beleöklendeznek :)

Aztán volt még egy kajakos pecám Salival A gazfűi ágon , nekem aznap nem volt szerencsém egy sügeret fogtam meg egy küszt Sali meg 8 vagy 9 balint .

Egyik nap munkából  hazafele meglátunk a vízimalomnál a latján , dobálni egyet , fogtam egy domolykót , aztán akasztottam egy nagy valamit , először olyan kiló körülire tippeltem , oldalazva felém jött aztán megfordult , akkor már éreztem , hogy ez nem kilós , karikába hajlott a bot a fék folyamatosan dolgozott , nem tudtam megmozdítani sem feljebb húzni , csak ment előre , aztán egyszer csak kipattant a wobbler a vízből . Sajnáltam mert ekkora hal még nem volt az ul botomon , legalább megmutathatta volna magát , hogy mekkora és micsoda .


Tegnap este Domolykózni voltam Salival , és Norbival , ez az este is emlékezetes marad  .
Beleléptem egy rókalyukba , majdnem kitörtem a lábamat , előtte 2 másodperc alatt szabadultam meg a kabátomtól amikor egy 6-7centis  keresztest láttam meg a vállamon , Salinak eltört a botja , egyedül Norbival nem történt semmi extra .
Azért fogtunk halat is , nekem is jött egy szebb tintafosó , nem sikerült neki a tenyerembe nyomatnia csak az uszonya végére :)

Röviden ennyi történt majdnem két hét alatt  :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése