2013. szeptember 5., csütörtök

Megint csak 40 alatt

Megint hárman mentünk dobálni , most Norbi választott helyszínt , az ártérben egy holtágat .
Odafelé menet az egyik kedvenc csatornánk mellet mentünk el , megörültünk amikor kotrás nyomait láttuk végig a part mentén , a hínár volt kikotorva , a mederhez nem nagyon nyúltak , mostanában úgyis azért nem jártunk ide mert annyira feljött a növényzet , hogy nem maradt fél négyzetméternyi tiszta hely ahova dobni lehetett volna a műcsalit .
Na de mi mentünk a Norbi által választott tuti helyre .
Ahol egy órás próbálkozás után feladtuk , mert még egy ütése sem volt egyikünknek sem , gyors tanácskozás , még egy óra van sötétedésig , menjünk vissza a hínártalanított csatornához .
Odaérve , jobban szemügyre véve , láttam , hogy a hínarat szedték csak ki , a tavirózsákat meghagyták , így elegendő búvóhely maradt a halaknak , és elég üres rész maradt nekünk is a pergetéshez .
Rögtön az első dobásomat lekövette egy domi , másodikra meg is lett .


Következő helyen első dobásra kis csukát akasztottam , de beszaladt a tavirózsák közé és ott leakadt , 10 méterrel lejjebb megfogtam a haverját , ez már 30 centis volt , kezdek egyre nagyobbakat fogni csukából , múltkor 20 centisek jöttek , most 30-as , egyszer csak fogok valami normális méretűt is :-)
Kiugrott a kezemből is azért lett koszos füves , gyorsan lefényképeztem aztán mehetett vissza a vízbe .


Haladtam lefelé tovább , dobáltam  , de nem volt több jelentkező , már majdnem a végére értem a csatornának amikor a túlparton lévő kis öblöcskébe pottyantottam be a wobblert , tekertem kettőt az orsón és egy finom kis ütést éreztem , és láttam , hogy megmozdul a hínárcsomó az öböl szélénél .
Gondoltam ez is elment innét , de azért odadobok hátha ott maradt , újra beejtettem a wobbler az öbölbe , megint kb. kettőt tekertem az orsón , de most nem finom kis ütés jött , hanem brutális rávágás .
Szinte karikába hajlott a bot , dolgozott a fék is rendesen , amikor először láttam megvillanni , csukának néztem .
Már kezdtem örülni , hogy ez a csuka már nem kicsi , már a számban éreztem a rántott csuka ízét amikor  hirtelen átváltozott domolykóvá .
Szép domi volt 39 centi , már megint a bűvös 40 centi alatt maradtam , de már nem sokkal :-)
Közben megszólalt a telefonom is Norbi hívott fél kilométerrel messzebbről  .
-Akarsz látni egy 39 -es domit , most fogtam ?
- Kösz nem ! Itt van az én kezemben is egy ! :-)
Fotó után ő is visszakerült a vízbe mint a többiek ,  ha nagy csukát fognák azt azért hazavinném  , de ezt szerintem tudják a nagyobb csukák , és azért nem tudom őket megfogni  :-)


Jó kis egyórás peca volt ez itt a csatornán , de még nem volt vége , amikor besötétedett Norbi elakadt a túlparti nádon , Sali hozta a fejlámpáját azzal világított , nálam volt wobbler mentő (vékony kötél ólommal meg két hármashoroggal a végén) azzal dobáltuk , sikerült rádobni , de letört tőben a nádszál amin a wobbler volt , sajnos a wobbler felett .
Norbi döntött , -wobblert nem hagyunk itt ! , ezért nekiállt vetkőzni felvette a fejlápát és térdig az iszapban nyakig a vízben kimentette a wobblerjét miközben mi meg Salival szakadtunk a röhögéstől .



A múltkor én merültem el derékig amikor belecsúsztam a vízbe , most Norbi fürdött meg , Sali lesz a következő , ő eddig még megúszta szárazon  :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése