2013. október 29., kedd

Vörös meg a sügerek

Két nap után visszatértem az előző horgászatom helyszínére , sügerezni mentem , de azt nem sikerült fognom , helyette fogtam egy vörösszárnyút , balint , meg domolykót , Norbi a vörösökből fogott vagy négyet egymás után , mindegyik kivétel nélkül a zöld csillámos fejű polipra ugrott rá . Nagyon brutális rávágásokat képesek csinálni ha éppen ragadoznak .
Én azért nem is tudtam többet fogni mert állandóan cserélgettem a csalikat , mert nem akartam elhinni , hogy csak a zöld polip kell nekik .


Másnap reggel újra kimentem , vörösszárnyút akartam , másfél órán keresztül dobáltam , semmi eredmény , csak néhány pici csipkelődés , betudható ez annak is , hogy amikor leértem akkor szállt el egy kormorán a keszeges helyről , valószínű bezabálta a vörösöket . Meguntam és átmentem a sziklás részre hátha visszajöttek a sügerek .
Ott voltak , fél óra alatt fogtam is hatot , meg egypárat elcsesztem , oda voltak a zöld polipért ezek is :) .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése