2013. november 16., szombat

Az elmúlt 2 hét

Megint egy bejegyzésben írom le az elmúlt két hét eseményeit, és még így sem kell sokat írnom halakról, pedig 8 alkalommal voltam horgászi :)

1.  Voltunk  a dunakiliti duzzasztónál, szép volt, jó volt,  de halat nem fogtunk .


Ezt a  bennszülöttek által használt áldozati helyet is ott találtam :)


2.  Jártunk még az ártérben is sok helyen . 



Hal gombaágyon .


3. Egy esős délelőtt a Mosoni Dunán is próbálkoztam, eredménytelenül.


4. Norbival elmentünk egy robogós pecatúrára is .


Norbi a spiccen .


Itt sikerült egy kis balint fognom, a nagyobbak elkerültek .


5. Másnap visszatértem ide, akkor csukát fogtam de megint csak kicsit .


6. Meglátogattuk a Zátonyi strandot is .

Eredmény egy szem balinocska, sajnos eltűntek a sügerek a strandról .


7. Egyik este akasztottam egy szép csukát a Mosoni Dunán, de nem jól akadt,  túlságosan erőltettem kifelé is, ezért a lábam előtt lelépett, itt volt még egy kapásom, az sem lett meg , elvitte a twiszterem farkát .


8. Az elmúlt két hét utolsó pecája csónakból dobálás volt, Sali lehozta a csónakját a Mosonira, felmentünk 8 kilométert, visszafelé csorogva dobáltunk . (halat nem fogtunk)





Visszafelé, menekültünk ki a ködből, majdnem szét fagytunk, ez mondjuk a Norbin látszik is :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése