2013. december 22., vasárnap

Egy sügér, egy csuka

Több mint három hét után ma délután végre volt időm horgászatra is .
Salival és Norbival mentem , először a csatornákon néztünk körül , láttunk pár domolykót, kárászt, meg csukát, de nem voltak valami nagyok, meg nem is voltak kapós kedvükben, volt, hogy szinte fejbe dobtam a csukát, de nem érdekelte a műcsali, inkább odébb állt .


A Dunánál is voltunk, a sügeres helyemen gőzölgött a víz, abban az öbölben melegebb volt a víz mint máshol , magamban azt reméltem hogy ez végett biztosan sok hal lesz itt, de csak egy sügeret sikerült fognom .


Egy másik öbölben is próbálkoztam, de itt már vékony jéghártya borította az öböl háromnegyedét, gondoltam egy próbát megér a jég nélküli rész, hátha lapul ott valami éhes ragadozó.
Első dobás, pár tekerés az orsón, és kapás, megszólalt a fék is, csuka volt .
Már az elején az erejéből éreztem , hogy nem lesz meg a méret, így hát a fotózás után mehetett vissza .


Még dobáltam párat itt, meg egy másik helyen is, aztán beletörődtem, hogy a karácsonyi halat úgy kell majd megvennem, mert sajnos a csukákból idén csak méreten alulit fogtam így nem nagyon került hal haza .
Ennek ellenére azét nagyon jó volt három hét után újra a vízparton, ha nem fogtam volna halat akkor sem bánkódtam volna, lényeg , hogy horgászhattam .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése