2014. március 31., hétfő

Az Úgói parti beavatkozások, és a Kőhídi lapos rehabilitációja

Ma lesétáltam a babos kikötőhöz, és egy jelzőkaróba  botlottam, jobban körül néztem, jobbra is balra is sorakoztak a kis karók a part mentén. Na gondoltam akkor hamarosan megkezdődnek itt is a munkálatok.


A túloldalon már levágták a nádat és a bedőlt fákat is eltüntették, ott fog készülni a vezetőmű a mederszűkítéshez, ez a babos kikötőtől felfelé 500 méteres darabon fog készülni, ha jól emlékszem a levélre amit tavaly kaptam a vízügytől ezzel kapcsolatban, akkor ágfonatokból fogják elkészíteni, és annak töltenek neki, a belső oldalán pedig vizes élőhelyet alakítanak ki, olyan belső ágat mint ami a faluban van a stranddal szemben. Ezen az oldalon pedig olyan 200 méteres darabon lapos partot alakítanak ki a babos kikötőnél, ahol esetleg a későbbiekben strandot is lehet üzemeltetni.

Továbbsétáltam a Kőhídi laposhoz, nagy örömömre ott is karók sorakoztak.
Beletelt egy kis időbe mire megtaláltam a beavatkozás vége című karót, egészen fent az út túloldalán találtam meg a nádasban.


A kőhídi rehabilitációja, (itt megint csak a tavalyi vízügytől kapott levélből idézek, remélem jól emlékszem még az adatokra) 295 méter hosszan, 5 méter széles mederfenékkel fog rendelkezni, és középvízállásnál 120 cm mély lesz.
Személy szerint én ennek örülök a legjobban.
Mostantól azt hiszem többet fogok arrafelé sétálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése