2014. április 5., szombat

Harminckilenc és fél

Szerintem meg vagyok átkozva, egyszerűen nem sikerül 40 cm feletti domolykót fognom, mindig csak 1-2 centi kellene hozzá.
Tavaly három alkalommal jártam így, 1. Domolykó harminc felett de negyven alatt   2. 30 felett de még mindig 40 alatt  3. Megint csak 40 alatt
A mai nap pedig megint csak fél cm hiányzott .
De legalább fogtam végre egy nagyot, ezzel azért már kellett játszadozni, az erős sodrásban nem semmi kitöréseket művelt .


Salinak ma összejött, fogott egy 42-est, de meg is fürdette a domolykó :) , a meredek parton lelépett, hogy kivegye a vízből, de megcsúszott és majdnem derékig elmerült. Mehetett haza átöltözni, de miután visszajött fogott még egy-két szebbet .

Ez volt a fürdetős 42-es
Meg még kettő szebb amit Sali fogott .

Én még fogtam egy vörösszárnyút,
meg egy méret feletti domolykót,  a kis vöri nem tudom hogyan csinálta, de a hármashorog mindegyik ága szájában volt.


 

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok mindegyikőtöknek! Bár én sem panaszkodhattam a hétvégére, azért nekem még domiból nem jött 35 feletti, szóval jóval előbbre jársz! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratula!

    Ha ez vígasztal 40cm feletti domi nekem is csak egy jött pl. tavaly, az idén meg még egy se. :)
    Egyébként nagyon szép színesek abban a vízben a domolykók!
    Ne add fel, egyszer csak ott lesz a 40+-os!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jutott eszembe, lehet, hogy jobb is ha mindig egy kicsivel 40 alatt maradok, mert ha megfogom a 40 felettit akkor nem lesz már célom :) Amúgy ebben a vízben tényleg szép színesek, máshol sokkal halványabbakat szoktam fogni .

      Törlés