2014. július 26., szombat

40

Igaz, hogy nem kell már hajtanom a negyven feletti domolykóra, mert a múltkor sikerült fognom egy ötvenest, de valahogy mégis olyan hiányérzetem volt, mert nekem csak egy picivel negyven feletti volt a célkitűzésem, nem egyből egy ötvenes.
Ma viszont teljesült a vágyam, meglett a picivel 40 feletti domolykó.

Az ágrendszerben kajakoztunk Salival ma délelőtt.
Még az elején  fogtam két kisebbet, aztán egy másfél óráig semmi sem jött.


Majd egy tartás mögül sikerült kifognom a negyvenes domolykót :)


Egy másik helyen lehorgonyoztam  és elkezdtem dobálni a part menti sodrós részt, szinte minden bedobásra kapás volt, fogtam 3-4 domolykót, meg kettő jászkeszeget, így utólag visszagondolva az a sok kapás ami nem akadt meg, azok biztosan a jászok lehettek .


Minden esetre a mai délelőttből ez az utolsó fél óra rohadt jó volt, minden bedobásra ütés, az erős sodrásban pedig nem mindennapi élmény volt a halak fárasztása, még ha nem is voltak túl nagyok. Ja, meg ezért a negyvenes domolykónak is örültem nagyon.
És még egy szélles mosolyú, csupa vigyor bálnát is láttam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése