2014. szeptember 15., hétfő

Ismétlés

Váratlanul megint lett egy szabad délutánom, ki is használtam.
Felállás ugyanaz volt mint a legutóbb, kajakos peca, ugyanazon a vízen, ugyanazokkal a csalikkal.


A nagyobb halak most is elkerültek, túl tiszta volt a víz, nem szeretem amikor ennyire tiszta, mert ilyenkor megnézik a csalit mielőtt elkapnák, a kicsit zavarosabb vízben viszont általában gondolkodás nélkül ütni szokták.
Átlag (25- 35 cm közötti) domolykókból fogtam kb. hatot, meg kettő kis balint, de legalább 12-őt elrontottam, vagy nem vettem észre, mert a domolykók azzal szórakoztak, hogy megfogták a csalit és jöttek vele együtt úgy, hogy szinte nem is lehetett érezni őket, aztán amikor közelebb kerültek, és észrevettem őket, akkor meg elengedték a csalit.
Fényképet megint nem csináltam mindegyikről, mert minek ha egyforma nagyságúak, meg mostanában egyre többször szabadítom a horgot úgy, hogy a halat ki sem veszem a vízből.

 A potyautas.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése