2014. október 23., csütörtök

Part alakítás a Babos kikötőnél

Úgy néz ki folytatódnak a part alakítási munkák az Úgói parton.
Ma lesétáltam megnézni. A Babos kikötőnél megkezdték a lankás part  kialakítását, a túloldalon viszont még semmi nyomát nem láttam annak, hogy a mederszűkítést is elkezdték volna.


Ha egy kicsit még elsimogatják, akkor normál vízállásnál egész jó lesz, mert teljesen a vízpart mellé oda lehet majd állni, kajakot, lepakolni, felpakolni. Már csak egy normális kavicsos út kellene a falutól idáig, és tökéletes kikötő lenne belőle.
A nem egész 10 fok, és a metsző északnyugati szél ellenére, hoztam magammal horgászbotot.Wobblerrel meg sem próbáltam, 10 grammos kanállal dobáltam, de volt, hogy még ezt is visszafújta a szél dobáskor. Egy csukát azért adott a Duna ma is, igaz, nem valami hatalmasat, de adott.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése