2014. november 11., kedd

2014 horgászblogja díj

Még most ezeket a sorokat írva sem fogtam fel teljesen, hogy Ervin az én blogomnak adományozta tovább ezt a különleges vándor díjat. Abszolút váratlanul ért, mert az idáig díjazott blogokat nézve fel sem merült bennem az, hogy az enyém valaha is meg fogja kapni ezt a kitüntetést.


Arra meg álmomban sem gondoltam volna, hogy pont attól  kapom akinek a blogja végett én is elkezdtem írni. Nagy megtiszteltetés ez nekem!
A szabályoknak megfelelően, próbálom tartani, vagy javítani a blogom színvonalát az elkövetkező egy évben, és még idén december 6.-án a szokás szerint, megnevezem  az én két kiválasztottamat.
Köszönöm!



2 megjegyzés:

  1. Színvonalas a blogod, megérdemled a díjat. Gratulálok hozzá! A bejegyzéseket meg várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Bejegyzések lesznek, csak előbb kimegyek terepre, hogy legyen alapanyag az íráshoz :)

      Törlés