2014. december 25., csütörtök

Idei utolsó?

Lehet, hogy a mai 1 órás kiruccanásom volt idén az utolsó horgászatom, ugyanis az időjárás előrejelzések szerint megjönnek a mínuszok, és az elkövetkező egy hétben nappal sem fog fagypont fölé emelkedni a hőmérséklet. Én személy szerint nem nagyon szeretek már olyankor pergetni amikor dobásonként ki kell pucolni a jeget a spiccgyűrűből vagy a merevre fagyott zsinórral kell küszködni.
Na de azért egy jót sétáltam még ma. Ráadásul egy olyan helyen, ami mellet szinte minden nap elmegyek legalább kétszer, de még egyszer sem horgásztam itt.



Bár a halfogás nálam nem szempont, de tudván, hogy egy időre szögre akasztom a pergető pálcát, szomorú lettem volna ha ma fogás nélkül kellett volna hazamennem.
De szerencsémre Krisztián P4-ese tette a dolgát, és előkerített nekem még egy domolykót. :)



2 megjegyzés:

  1. Krisztián P4-ese ász, mint az már sokszor kiderült. :)
    Egy észrevétel, ha megengeded: ne színezd ki ennyire a képeid. Már többször feltűnt, valószínű valamilyen utómunka eredménye, de nem tesz jót a fotónak. Pont azt a természetességet veszíti el, ami a lényeg lenne. A második tájképen főleg zavaró.

    VálaszTörlés
  2. A jó szándékú kritikát mindig szívesen fogadom.
    Igazság az, hogy minimális útómunkára szükség van mert nincs normális gépem. Viszont így, hogy felhívtad rá a figyelmemet, már én is látom, és elismerem tényleg van amelyik túl van javítva. Ezt a képet le is cserélem. :)

    VálaszTörlés