2015. január 28., szerda

Téli domolykó

Nem cifrázom túl nagyon ezt a bejegyzést mert az egy óra pergetésről és a két óra legyező dobás gyakorlásáról nem nagyon lehet oldalakat írni, ezért csak pár sorban összefoglalom a mai délutánt.
A téli helyünkön nem találtunk szinte senkit, ami azért elég furcsa volt de nem baj így legalább szabad volt majdnem az egész pálya. Körülbelül egy órát pergettünk itt, nekem is Salinak is jött hal ráadásul a szebbek közül.


Aztán továbbálltunk, és a Mosoni Dunán kerestünk egy megfelelő helyet ahol elférünk mindketten a legyeskedéshez. A mai gyakorlás végére azért már egészen jól ment a dobás, meg voltam magammal elégedve, persze Salinak a dobásszintjét még csak néha alulról karcoltam de én már ezt is sikerélményként fogtam fel. Menni fog ez csak egy a lényeg, gyakorolni gyakorolni gyakorolni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése