2015. március 24., kedd

Úszó úsztatás

Mostanában nem nagyon van miről  írnom, a munkám és a család végett nem sok idő jut horgászatra. Mire hazaérek szinte már sötét van ezért a hétköznapok általában kilőve, ha hétvégén el is tudnák menni akkor meg biztosan szakad az eső vagy orkán erejű szél fúj, szóval nincs könnyű dolgom mostanában.
Vasárnap délelőtt viszont el tudtam menni horgászni Salival, és mivel tilalom van szinte minden általam kergetett halra ezért úszóra és feeder kosárra cseréltem le a gumihalakat és a wobblereket.


Hát a nagy fogás elmaradt, az úszó csak úszott egyhangúan unalmasan, a kosarak csak áztak, a halak meg a franc se tudja merre jártak de felénk nem az biztos.
Kb. három óra kapástalanság után feladtuk.
Másnap aztán kaptam egy infót mi szerint megindultak a domolykók a környékbeli vizeken, így hát az úszó meg a feeder kosár szerintem jó időre megint félre lesz téve :-)
Vasárnap még délután körbenéztem a környékemen, még mindig folyik a partrendezés és a rehabilitáció, és az ezzel járó alacsony vízszint miatt a legjobb helyeim idén tavasszal is horgászhatatlanok lesznek sajnos.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése