2015. április 27., hétfő

Egy marék küsz

A domolykó tilalom kezdetével a pergetve fogható halak lecsökkentek a csukára és a harcsára.
Csak kimondottan kizárólag erre a két halra pergetni nem szoktam, én ha pergetek akkor mindenes wobblerekkel szoktam dobálni, jön ami jön rá alapon. De mivel nem akartam a balinokat, sügereket, domolykókat nagyon zaklatni, ezért inkább a legyes botot vettem kézbe, keszegek és egyéb békés halak voltak a célpontjaim.
Első egy-két alkalommal semmit sem fogtam, aztán az egyik nap kötöttem pár darab pheasant tail nimfát, hátha ilyesmi kell nekik. Nem sikerültek valami szépre de a halaknak legalább tetszett.


Egyből sikerült halat fogni, igaz csak egy marék küszt de saját léggyel, és a dobásgyakorlás is sokkal könnyebben ment így élesben. Sokkal jobb mintha a füvön dobálnám a semmit, így rá vagyok kényszerülve, hogy jól és jó helyre dobjak. A végén már nem is kellett nagyon a dobásokra figyelnem, ment magától.





Persze azért volt egy domolykó is amelyik nem volt tisztában a tilalmak.


De már csak pár nap és végre szabadul a balin, sügér stb. a tilalmak alól és újra lehet pergetni! Vagy legyezni ???  Majd kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése