2015. május 10., vasárnap

Különlegességek napja

Mostanában nehezen jutok ki a vízpartra mert valakinek meg kell csinálni az itthoni teendőket is, most például a járda szegélykövek lebetonozása töltötte ki az egész szombati napomat, ezért az egy héttel ezelőtti pecáról írok pár sort, ami bővelkedett a különleges fogásokban :-).

Legyes horgászatra indultunk Salival, de pergetés lett belőle, az időjárás keresztül húzta a terveinket a viharos széllel. Általában ez mindig így szokott lenni, hétköznap amikor nincs időnk horgászni akkor gyönyörű az idő, optimális a vízszint, hétvégére meg tuti elromlik az idő, viharos szél, eső, minden amit el tudunk képzelni, ha mégsem, akkor meg biztosan árad a víz és teljesen zavaros.
De most csak az időjárással voltak gondok, a víz tiszta volt.
Első helyen én semmit sem fogtam, Sali viszont kipenderített jó pár sügeret. Aztán átmentünk egy másik helyre ahol én személy szerint még sohasem horgásztam, kb két méter magas szinte függőleges part, vízben a szélén kövekkel.


 Második emelgetésre a sziklák előtt kopytora jött egy sügér, gondoltam nem is rossz hely ez biztos van ott még tüskés hátú, de nem volt, helyette viszont jött egy szép kárász, gondban is voltam vele a kivételnél mert akárhogyan is nyújtózkodtam csak az fc.előke elejét értem el, annál fogva kellet felhúznom, paráztam, hogy elszakad ha a hal közben elkezd ugrándozni de nyugton maradt.



Következő emelgetésre egy elég nagydarab valamit akasztottam meg, a sodrásban olyan harcsás pumpálós mozgása volt keményen küzdött, a botom karikában, aztán ezt is az előkénél fogva partra penderítettem, egy szép méretes zsák volt.



Ezeken kívül még fogtam egy jóval két méter feletti faágat ez a sodrásban vágott rá, tőlem olyan jó 20 méterre, ezt is fárasztani kellett egy darabig mire szárazra került :-).


A végére még Salinak is jutott a horgára különlegesség.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése