2015. július 28., kedd

A wobbleres kacsa

Nemrég megint a főnökömmel kellett mennem munkaidő alatt pergetni, csónakból.
Amikor leértünk a vízhez én már akkor megmondtam, hogy ma sem fogunk semmit mert nagyon zavaros volt a víz.



3 kilométernyi ereszkedés alatt két kapás egy lekövetés, mind kicsik és jobbára inkább csak böködték a csalit.
Sikerült viszont fognom kacsát wobblerrel :-) (persze nem szándékosan) Előttünk úszkált a kacsa kb 6-7 méterrel, én meg oldatirányba  dobtam egy jó hosszút, a hülye kacsa megijedt tőle, elkezdett felszállni de közben összeszedte a zsinóromat és ahogyan szált egyre feljebb úgy húzta ki a vízből a wobblert is, teljesen amíg bele nem akadt. Hirtelen azt sem tudtam mit csináljak, kinyissam a felkapókart vagy inkább tekerjem be a kacsát? Aztán megrándult a bot a kezemben (kacsakapás) egy darabig éreztem a súlyát utána hirtelen semmi. Beleszakadt, ez volt az első tippem, de hál isten csak leakadt, és  pár toll cafattal a horgon megúszta a wobbler is a sétarepülést.


Felmentünk egy tisztább mellékágba is de a halak valamiért itt is inaktívak voltak, egy kicsit tudtam fogni, azon kívül semmi, pedig egy jó darabon még a legyes bottal is próbálkoztam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése