2015. július 19., vasárnap

Akar fogni egy kutyát?

Szinte minden évben összefutok egy bunkóval a vízparton, aki szemében csak egy hülye horgász vagyok akivel nem kell foglalkozni, majd elmegy ha nem tetszik neki valami.


Hát nem is tetszett ami történt, el is mentem inkább de jobbára azért mert ott már nem lett volna értelme tovább dobálnom.
Salival voltam legyezni, a sokadik helyen egy csónak lerakónál próbálkoztam, ez egy kb 2 méter széles hely. egyszer csak hallom mögöttem megszólal egy idősebb nő, a férjének szólt oda.
- Itt leviszed? 
Mire megfordultam az öreg már ott volt mellettem a kutyájával, és viccesen beszól nekem
- Akar fogni egy kutyát?
Mondom neki.
- Nem szeretnék!
 De a kutya már a vízben ugrált, tuti, hogy 20 méteren belül az összes hal fejvesztve menekülhetett a csobogástól, az öreg meg tovább viccelődött.
- Odazavarjuk magához a halakat.
Erre már csak annyit tudtam mondani, hogy már nincs milyen halat zavarni ezen a helyen, elkezdtem betekerni a zsinórt mert itt már nem volt értelme tovább próbálkozni, addigra az öreg is vigyorogva távozott a kutyával.
Csak a jólneveltségemnek köszönheti, hogy nem küldtem el a p@csába. 
Bunkó barom, ha látom, hogy valaki ott horgászik egy lejárónál akkor nem viszem le a kutyát és nem küldöm bele a vízbe közvetlenül mellette úgy hogy még dobni se tudjon. Nem tudom mit szólt volna hozzá ha ott fürdette volna a kutyulit, én meg lemegyek vigyorogva, aztán megkérdezem, hogy akar e a kutyus wobblert fogni? Aztán dobáltam volna neki a vízbe egy dupla horgost.
Mindennek tetejébe még aznap meggyűlt a bajom ezzel a gyommal is.



Nem tudom mi a neve nem vagyok botanikus, én csak köcsög gyomnak hívom, mindenhol ez nő a parton, és ha a legyező zsinór beleakad akkor aztán lehet szitkozódni, anyázni,köcsögözni mert jó pár perces művelet belőle kiszabadítani.
Úgyhogy ez egy szar nap volt, köcsög gyommal, bunkóval hal nélkül.

2 megjegyzés:

  1. Dobókosár apukám, dobókosár :) (én is mindig itthon hagyom...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs de mostanában nagyon elgondolkodtam rajta, hogy veszek, vagy csinálok egyet.

      Törlés