2013. július 7., vasárnap

Haltalan hétvége

Ilyen is elő szokott fordulni, hogy semmi halat nem sikerül fognom, de attól függetlenül jól szórakoztam .
Szombat reggel 10 kilométert kerekeztem a Doborgazi strandig , hajnali eső utáni párás időben , útközben egy öngyilkos hajlamú csigát is megmentettem  az autókerék általi  haláltól .
Átsegítettem a túloldalra, így még megspóroltam neki vagy 5 méter nyálat is :-) .


Odaértem a strandhoz rögtön láttam, hogy emelkedett a víz kb.10 centit  , el is tűntek a sügerek a betonperem alól , egy-két óra dobálás pár kisebb balin rávágás után, hal fotó nélkül indultam hazafelé,
még két helyen megálltam, de nem jártam sikerrel egyik helyen sem , itt is csak rámozdulások voltak a hínár felett vezetett csalira , nagyobbnak nevezhető halat nem is láttam .


Este még leugrottam a Mosonira, finom úszós szerelék került a jigger botomra, elővettem az egy évvel ezelőtt szerzett  plasztik csontit , gondoltam ideje már kipróbálom :)  . 
Elég sok kapásom volt , de nem tudtam megakasztani,  egyet sem ,  apró halak lehettek , szerintem nem  tudták a horgot benyelni .
Ennyi elég is volt az úszós horgászatból egy időre megint , maradok a pergetésnél  :) .

Vasárnap  nem volt időm horgászni (sok elintézni való dolgom volt) , de azért hazafelé, megnéztem a vízimalmot a Lajtán  ahová vissza szettnék majd még menni egyszer . Nagyon tetszett a hely .





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése