2014. február 24., hétfő

A poli bogár

Tegnap megpróbálkoztam a poli bogár kötésével, nem nézet ki bonyolultnak ezért esett erre a választásom, meg hát alapanyagom is csak ehhez volt.
Negyed óra alatt összedobtam gyorsan kettőt, ezek sem a szépségükről lesznek híresek, de kipróbálni gondoltam jó lesz, találtam itthon fekete polifoamot, a szőrt meg az asszony egyik kabátjának a gallérjáról nyúltam le, csak egykét szálat, hogy észre ne vegye, (remélem nem olvassa a blogomat, mert akkor az én szőröm is meg lesz tépve) :)


Ma délután ki is próbáltam őket.
Megint előkerült a Tenkarás cucc, ennél egyszerűbben szerintem már nem lehet műcsalival horgászni, egy bot, egy legyes doboz, olló, kés, csipesz, meg egy polarizált szemüveg.


Kicsivel több mint egy órát voltam kint, fogtam két domit meg egy küszt, meg volt egy csomó kapásom, csak nagy volt nekik a 6-os horog ezért csak böködték a bogarat.
Élvezetes peca volt a bogárral, látni ahogyan jönnek fel érte és elkapják, de előtte még méregetik, én meg pedzegetem nekik a bogarat, közben meg mondtam a magamét, hogy kapd el ! kapd el ! kapd máár el ! megvagy  !! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése