2014. február 7., péntek

Kölcsön csalival

Mai 1 db. halamat, csak kölcsön csalival sikerült megfognom, valami végett egyszerűen nem kellett  nekik egyetlen wobblerem sem, csak olyan wobblerrel lehetett megfogni őket amilyen nekem nem volt.
Nem szeretek kölcsön wobblerrel horgászni, de amikor Sali már a negyediket fogta, (én meg csak morogtam magamban), felajánlotta hogy ad kölcsönbe egyet, elfogadtam, gondoltam egy próbát megér.
Második dobásra a lábam előtt fordult rá egy balin, még két dobás és meg is lett .


Több nem jött, meg letelt az időnk is . 
Már lehetne tavasz, mert ez így eléggé unalmas, csak egy két helyre érdemes elmenni, de ott is csak egy-egy darabot lehet fogni, egy egész délutános dobálás során, sőt, néha még egyet sem,  és azok sem a nagyobbak közül valók.
A kajakom szárazdokkban pihen, de, hogy ne unatkozzak, szerintem hamarosan nekiállok felkészítem a tavaszi bevetésre .
Lesz mit javítani rajta, meg vannak dolgok amik még hiányoznak róla, ezekkel a munkákkal el leszek egy darabig :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése