2013. augusztus 22., csütörtök

Egy híján egy tucat balin

Tegnap előbb végeztem a munkahelyemen , ezért rákérdeztem Salira , hogy este ki e megy dobálni .
Kajakos peca lett a vége . Az eddigi legjobb kajakos pecám volt , nem egész 3 óra alatt .
11 balint , 3 sügeret , egy küszt , és egy jászkeszeget fogtam .
Induláskor várnunk kellett egy kicsit mert kenusok jöttek lentről elég sokan , meg akartuk várni míg elmennek , hogy nyugodt vízen dobálhassunk , én azért dobtam közöttük is , második dobásra jött az első balin .


Erről a helyről én nem is mentem tovább egy darabig , mert miután elmentek a kenusok , itt még fogtam négy balint , szinte minden dobásnak balin lett a vége .
A fényképezőgépem lemerült , ezért telefonnal fotóztam , hál isten az nem merült le , de már nem kellet volna neki sok hozzá , nem mindegyik sikerült valami jól ezért nem mindet teszem közzé  .




Pár kilométerrel feljebb jöttek a sügerek  .




Meg a 8. és a 9. balin , amik közül az egyik elszabadult a kajak belsejében elszakította a zsinórt , szét ugrálta a műcsalis dobozaimat is ,  nem nagyon mertem hozzányúlni amíg ugrált , mert az első próbálkozásnál majdnem sikerült neki belehúzni a horgot az ujjamba , de csak egy mélyebb karcolás lett belőle .


 Felfordulás az elszabadult  balin után .


Elindultam visszafelé amikor egy kajakos horgászt pillantottam meg , de nem a Salit .
Norbi volt az , kijött utánunk  :) .


Gyors beszámoló mennyit fogtam és dobáltunk immár hárman tovább .
Nem sokkal később jött a küsz , bár a mai napig nem tudom mi lehetett a szándéka a 4 centis wobblerrel  :)


Kicsivel lejjebb láttam hogy Sali fáraszt valamit , kivette , balin volt , aztán egyszer csak nagy szitkozódás , belehúzta a horgot a kezébe a balin .
Odaszólt nekünk hogy valamelyikünk menjen oda segíteni , odaeveztem gyorsan , Sali ült a kajakban szépen maga elé tartott kezekkel , egyikben a horog a másikkal meg fogta a halat nehogy ugráljon .
Valahogyan kiszedtem a horgot a balinból közben volt b@ssza meg ,  k@rva anyát stb . sűrűn egymás után , mert nem lehetett úgy kivenni a halból a horgot  , hogy ne mozduljon a wobbler .
A mutató és a hüvelyk ujja között akadt a wobbler hasi horga , megfogta ércsipesszel , megrántotta , szitok szavak tömkelege következett , mert a horog nem jött ki , még egy rántás , kijött de az alsó horgot meg belehúzta alulról a kezébe .
Na itt már láttam , hogy ebből sürgősségi ügyelet lesz , de egész könnyen kijöttek a horgok .
Ezek után elgondolkodtam azon , hogy nem ártana valami kis elsősegélycsomagot tárolnom a táskámban , sebtapasz ,fertőtlenítő , stb , bár nem szeretnék így járni , főleg ha nincs a közelben segítség sem .
A nagy horog szabadítások után azért ugyanúgy folytattuk a pecát :) , max. Salinak sajoghattak a sebei , de nem panaszkodott  :) .
Ezután jött a jászkeszeget, nagyon vadul küzdött jobban mint a balinok .


Már kezdett sötétedni amikor meglett a 10. balin ami egyben a mai nap legkisebb balinja is volt . 


Már majdnem visszaértünk amikor még Norbinak megmutattam hol fogtam az első ötöt , dobtam egyet oda , két tekerés az orsón és durr , odavágott a balin abban a pillanatban kiugrott a vízből , nagyon szép kapás volt , ez volt a tizenegyes számú versenyző .


Ez egy nagyon jó kajakos peca volt , sok hallal és nem csak nekem , mert Sali is fogott 12 halat abból 8 balin volt . Csak a Norbinak nem volt jó napja mert ő csak egy halat fogott :-) .




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése